3 Şubat 2013 Pazar

Filezilla "Kritik Hata...." Çözüm


filezilla parola sorunu



Hata: Kritik hata

Hata: Sunucuyla bağlantı kurulamıyor





Sitenize dosya yüklerken veya sitenizle irtibat kurarken yukarıdaki gibi bir hatamı alıyorsunuz ve çözemiyormusunuz? o zaman konuyu okuyun.



Çözüm



"Hata: Kritik hata"

"Hata: Sunucuyla bağlantı kurulamıyor"  Bu hata aslında sizden kaynaklanıyor FTP bilgilerinizi doğru girmiyorsunuz yani Yanlış şifre olabilir, Yanlış Kullanıcı Adı olabilir veya DOMAİN adresi.

gülen karikatür

Eğer hala çözemedi iseniz domain sitesine giderek FTP bilgilerinizi öğrenip tekrar deneyin yada iletişim adresinden irtibat'a geçin..














Bu Yazıyı Paylaşabilirsiniz
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

9 yorum

  1. saol kardes çözdüm domain free oldugu için ben direk site adresini giriyodum ama subdomain diye bir şey girmem gerekiyormuş sitesinden baktım saol tekrar

    YanıtlaSil
  2. önemli değil kardeşim.

    YanıtlaSil
  3. Bağlantı sunucu tarafından kapatıldı

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. file Zialla Bağlantı sunucu tarafından kapatıldı busorunu bilen varmı

      Sil
    2. file Zialla Bağlantı sunucu tarafından kapatıldı busorunu bilen varmı

      Sil
    3. file Zialla Bağlantı sunucu tarafından kapatıldı busorunu bilen varmı

      Sil

Yorum yaparken yazım kurallarına uygun , açıklayıcı yorumlar yapınız. Küfür ve Argo Kullanmayınız. Unutmayın ki yorumlarınız bizler için çok önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© 2011 Hayattan Makale
Designed by
Tüm hakları DMCA ve Creative Commons tarafından lisanslıdır. Link verilmeden yazı paylaşılması yasaktır !
Kayıt RSSYorum RSS
Yukarı Çıkar Beni!